KOMBİNASYONLAR
KAMPANYALAR
Bigjoy.com.tr
4 Triceps Hareketinden Oluşan Arka Kol Antrenmanı

4 Triceps Hareketinden Oluşan Arka Kol Antrenmanı

Triceps kası kol kaslarınızın aslında %70’ini oluşturur. Yani eğer hedefiniz kol kası yapma ise, kol antrenmanı içinde triceps hareketlerine ağırlık vermelisiniz. Triceps’ler 3 parçadan oluşur ve en büyük parça da lateral başı denilen kas grubudur. Kütlesi büyük olduğundan kollara genişlik verir ve şekilli olduğu zaman da triceps’lerin at nalı şeklini almasını sağlar. Lateral başı çalışmak için genellikle halatla rope pressdown hareketi tavsiye edilse de American Council on Exercise’ın (ACE) Wisconsin-La Crosse Üniversitesi ile ortak yürüttüğü bir araştırmada bunun için dumbbell kickback ve düz ile bar ile lying triceps extension gibi hareketlerin daha uygun olduğunu göstermiştir.

Sizin için triceps kaslarınıza hızla hacim verecek, en etkili arka kol hareketlerinden oluşan bir antrenman programı hazırladık. Bu program kompleks hareketleri de, izole tricpes hareketlerini de beraber içeriyor. Kompleks hareketleri (Close grip bench press) içermesinin önemi şudur: pek çok kişi tripces kaslarını çalıştırırken yeterince yüksek ağırlıklar ile çalışmaz. Ufak bir kas grubu olduğu için genellikle düşük kilolar ile hareketler yapılır. Oysa Close grip bench press gibi hareketler yüksek ağırlık ile gelişimi sağlamak için ihtiyacınız olan direnci sağlayacaktır.

Aşağıdaki 4 hareketi, belirtilen set sayılarını tamamladıktan sonra, 2-3 dakika dinlenin ve sonraki harekete geçin. Setler arasında 60-90 saniye dinlenin. İzole hareketlerde özellikle set aralarını çok uzun tutmamaya gayret edin ki, kaslarınız gelişmeye zorlansın.  

Bigjoy Sports Beef & Whey

Bigjoy Sports Beef & Whey Çikolata 1088g

189,00 TL 160,65 TL

DETAYLI İNCELE
Bigjoy Sports Multibig

Bigjoy Sports Multibig 90 Kapsül

99,00 TL 89,10 TL

DETAYLI İNCELE
Bigjoy Sports ZMA

Bigjoy Sports ZMA 120 Kapsül

65,00 TL 58,50 TL

Tükendi
-->