KOMBİNASYONLAR
KAMPANYALAR
Bigjoy.com.tr
Jim Stopanni’nin Hazırladığı HIIT Antrenman

Jim Stopanni’nin Hazırladığı HIIT Antrenman

HIIT kardiyo antremanının yağ yakıcı egzersizlerin başında yer aldığını biliyoruz. Araştırmalar hiit kardiyo antrenmanın metabolizma hızını artırarak yağ yakımına, antrenman bittikten sonra dahi (yani evde TV izlerken, iş yerine bilgisayar başında) destek olur. Ancak hiit kardiyo faydaları daha fazla kalori yakımı ile sınırlı değildir, yapılan çalışmalar kas kazanımına da destek olduğuna işaret etmektedir.

HIIT tekniinin bir diğer fatdası size zaman kazandırması, antrenmanınızı verimli hale getirmesidir. Yapılan çalışmalar haftada 3 gün, 27 dakikalık HIIT antrenmanlarının haftada 5 defa, 60 dakika kardiyo egzersizi yapmakla aynı derecede aerobik ve anaerobik gelişim sağladığını gösteriyor.

HIIT tekniği sadece kardiyo antrenmanları ile sınırlı değildir. Sizin de bu tekniği ağırlık antrenmanına uygulamanız mümkündür. Jim Stopanni’nin hazırladığı bu antrenman programında jump squat, dumbbell clean, kettlebell snatch ve kettlebell swing hareketleri yer alıyor. Son hareket ise, Jim Stoppanni’nin modifiye ettiği bir hareket: dead landmine. Kollarınızı mümkün olduğu kadar düz tutarak barı sağa ve sola doğru yatırın. Bar bir yay çizerek kafa hizanızdan hareket etmeli.      

Bu programda her hareketi 30 saniye yaptıktan sonra, 30 saniye dinleneceksiniz. Yani her hareketin tüm setlerini 3 dakika içinde bitirecek, antrenman da toplamda 12 dakika sürecek.

Tüyo: İsterseniz güç ve dayanıklılığınızı daha fazla artırmak için dead landmine’ı bu programdan bağımsız bir şekilde sürey göre değil, standart setler şeklinde de yapabilirsiniz. Tavsiyemiz 4 set, 3-8 tekrar arasında yapmanız.

 

 

Bigjoy Sports Predator

Bigjoy Sports Predator Karpuz 510g

219,00 TL

DETAYLI İNCELE
Bigjoy Sports BCAABIG

Bigjoy Sports BCAABIG Yeşil Elma 589g

219,00 TL

DETAYLI İNCELE
Bigjoy Sports Amino Reaal

Bigjoy Sports Amino Reaal Portakal 420g

189,00 TL

DETAYLI İNCELE