KOMBİNASYONLAR
KAMPANYALAR
Bigjoy.com.tr
  • Ketojoy MCT Oil
YENİ ÜRÜN
BENZERSİZ FORMÜL

Ketojoy MCT Oil

S. K. Tarihi:01/02/2022
Gramaj: 126g
Hediye:
Hediye Seçiniz
  • 129,00 TL 109,65 TL

Havale / EFT 104,17 TL
Ketojoy MCT Oil
5250 mg MCT OIL
%100 hindistan cevizi yağı
Kolay karışımlı
Krema kıvamında
Ketojenik diyet nedir?
Ketojenik diyet, vücudun tüm enerjisini şeker ve karbonhidrat yerine bitkisel yağlardan sağladığı bir beslenme planıdır. Yağ açısından zengin beslenerek vücudunuzu depolanmış yağları kullanmaya teşvik edersiniz. Ketojenik diyetin diğer diyetlerden en büyük farkı: vücudun enerjiyi elde ettiği kaynağını değiştirmesidir.

Vücudun en kolay enerji elde ettiği kaynak karbonhidratlardır. Karbonhidrat alımı azalınca vücut ketosis denilen metabolik duruma girer ve enerjiyi vücutta depolanmış ya da beslenme düzeni ile aldığınız yağlardan elde etmeye başlar. Yani ketosis durumunda vücudunuzun ana enerji kaynağı artık yağlardır.

Ketojenik diyet nasıl işler?
3-4 günlük karbonhidrat kısıtlaması sonrasında vücudunuz ketosis durumuna ulaşır ve yağ yakmak konusunda son derece ‘istekli’ hale gelir. Çünkü enerji kaynağı olarak sadece yağlar mevcut olduğunda, karaciğer yağları ketonlara dönüştürmeye başlar.
 
Nasıl beslenmelisiniz?
Besin öğelerinizi ayarlayın
Ketojenik beslenmede alınan kalorinin %60-70’i yağlardan (avokado, kuruyemiş vs.), %20-30’u proteinden ve kalan %5-10’u da karbonhidrattan gelir. Yani beslenme planından tahıl, nişastalı gıdalar (patates, makarna, pirinç, yulaf, beyaz ekmek vs), basit karbonhidratlar (şeker) ve karbonhidrat miktarı yüksek meyveler çıkarılmalıdır. Günlük karbonhidrat tüketiminizi yaklaşık 20-30 gram arasında sınırlamalısınız.

Hangi yağları tüketmelisiniz?
Ketojenik beslenmede en çok tercih edilen yağlar arasında MCT yağı yer alır. MCT’lerin alameti farikası, zeytinyağı gibi uzun zincirli yağlardan daha kısa olmaları sayesinde depolanmadan hemen kullanılmalarıdır. Bu sayede keton üretimine destek olarak ketosis durumuna geçmenize yardımcı olabilirler.

Orta zincirli (medium chain trigliserit) yağ asitleri olan MCT’ler hindistan cevizi ve avokadoda bulunur (avokadoda sadece %17 civarında vardır). MCT yağını kapsül formunda ya da kahvenize ekleyebileceğiniz toz formundaki ürünler ile pratik bir şekilde beslenme düzeninize ekleyebilir ve ketosis için gereken yağ miktarına da kolayca ulaşabilirsiniz.
 
MCT yağının faydaları nedir?
İştah kontrolü sayesinde kilo kaybı15, 16, 19
MCT yağının vücutta doygunluk hissini destekleyen iki hormonun (leptin ve peptid YY) salınımını arttırdığı gösterilmiştir.7 Bu iki hormon doyduğunuz zaman beyninize sinyal göndererek iştahınızı baskılamakla sorumludur.
Enerji seviyesini artırabilir17
Vücut MCT yağını anlık bir enerji kaynağı olarak kullanabilir ve bu amaçla yağ depolamayı gereksiz kılar. 3, 4
Bel çevresinin incelmesi9, 10, 11
MCT yağı alımının, özel bir beslenme programı ile birlikte vücut ağırlığını ve bel çevresini önemli ölçüde azalttığı gösterilmiştir.
Zihinsel faaliyetleri destekleyebilir18
Yapılan çalışmalar MCT yağının zihinsel fonksiyonlara (odaklanma, hafıza vs) olumlu etki sağlayabildiği ve hafızayı iyileştirdiği sonucuna ulaşılmıştır.
 
INSTANT COFFEE CREAMER MCT OIL POWDER
Ürün bilgileri
KetoJOY® MCT yağı tozu tüm sıcak ve soğuk içeceklere ve gıdalara eklenebilecek, toz formunda bir üründür. %100 hindistan cevizi yağından elde edilmiştir.

Gıdanın tüm bileşenleri Kanada’dan ithal edilmiştir.

KetoJOY® MCT yağı toz formundadır. 1 servisinde 5250 mg MCT yağı tozu içerir.

Gluten, trans yağ ve domuz yağı ve katkıları içermez.
 
Nasıl Tüketilir?
KetoJOY® MCT yağını tüketmenin en pratik ve keyifli yolu kahvenizin içerisine eklemektir. Gün içerisinde istediğiniz zaman 1 servis (2 silme ölçek) ürünü orta boy (250 ml) kahveye karıştırıp tüketebilirsiniz. KetoJOY® anında karışır ve kremsi bir tat verir. Diğer hindistan cevizi yağı tozları gibi içeceğin üzerine birikmez, ayrı bir tabaka oluşturmaz.

Dilerseniz gün içerisinde 1 servis (2 silme ölçek) KetoJOY®’u tüm soğuk içeceklere karıştırabilir, yoğurt, smoothie, shake’lerin içerisine ekleyebilir ve hatta yemek tariflerinizde dahi kullanabilirsiniz.
 
KetoJOY® MCT yağının diğer MCT yağlarından farkı nedir?
%100 hindistan cevizinden elde edilmiştir. Palm yağı veya başka yağ kaynakları kullanılmamıştır. Toz formu kolay çözümlü olmasından dolayı kahvenizin ve diğer sıcak & soğuk içeceklerinizin yüzeyinde birikmez, keyifli bir tat ve kıvam katar.

KetoJOY® MCT yağının diğer piyasada satılan
Hindistan cevizi yağı ile arasındaki fark nedir?

KetoJOY® %100 MCT yağı içerirken, diğer yağlarda %20’ye
yakın MCT yağı bulunur.

Hindistan cevizi yağı kahve gibi içeceklerde çözülmez. Kullanımı pratik değildir. Türkiye’de bu tür ürünlerin kullanılma nedenleri MCT yağı tozu bulunamamasından kaynaklanmaktadır. Mecburiyetten kullanılmış alternatif bir seçenektir. Artık KetoJOY® ile beslenme düzeninize pratik bir şekilde
%100 MCT yağı ekleyebilirsiniz.
 
Greater rise in fat oxidation with medium-chain triglyceride consumption relative to long-chain triglyceride is associated with lower initial body weight and greater loss of subcutaneous adipose tissue. St-Onge MP, Jones PJ. Int J Obes Relat Metab Disord. 2003 Dec;27(12):1565-71.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12975635
Medium-chain triglycerides increase energy expenditure and decrease adiposity in overweight men. St-Onge MP, Ross R, Parsons WD, Jones PJ. Obes Res. 2003 Mar;11(3):395-402.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12634436
Weight-loss diet that includes consumption of medium-chain triacylglycerol oil leads to a greater rate of weight and fat mass loss than does olive oil. St-Onge MP, Bosarge A. Am J Clin Nutr. 2008 Mar;87(3):621-6.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18326600
Twenty-four-hour energy expenditure and urinary catecholamines of humans consuming low-to-moderate amounts of medium-chain triglycerides: a dose-response study in a human respiratory chamber. Dulloo AG, Fathi M, Mensi N, Girardier L. Eur J Clin Nutr. 1996 Mar;50(3):152-8.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8654328
Contrasting metabolic effects of medium- versus long-chain fatty acids in skeletal muscle. Magdalene K. Montgomery, Brenna Osborne, Simon H. J. Brown, Lewin Small, Todd W. Mitchell, Gregory J. Cooney, and Nigel Turner1. J Lipid Res. 2013 Dec; 54(12): 3322–3333.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3826680/
Physiological Effects of Medium-Chain Triglycerides: Potential Agents in the Prevention of Obesity. Marie-Pierre St-Onge, Peter J. H. Jones. The Journal of Nutrition, Volume 132, Issue 3, March 2002, Pages 329–332.
https://doi.org/10.1093/jn/132.3.329
Twenty-four-hour energy expenditure and urinary catecholamines of humans consuming low-to-moderate amounts of medium-chain triglycerides: a dose-response study in a human respiratory chamber. Dulloo AG, Fathi M, Mensi N, Girardier L. Eur J Clin Nutr. 1996 Mar;50(3):152-8.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8654328
Effects of a medium-chain triglyceride-based ketogenic formula on cognitive function in patients with mild-to-moderate Alzheimer's disease. Ota M, Matsuo J, Ishida I, Takano H, Yokoi Y, Hori H, Yoshida S, Ashida K, Nakamura K, Takahashi T, Kunugi H. Neurosci Lett. 2019 Jan 18;690:232-236. doi: 10.1016/j.neulet.2018.10.048. Epub 2018 Oct 24.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/30367958
Effects of dietary medium-chain triglyceride on weight loss and insulin sensitivity in a group of moderately overweight free-living type 2 diabetic Chinese subjects. Han JR, Deng B, Sun J, Chen CG, Corkey BE, Kirkland JL, Ma J, Guo W. Metabolism. 2007 Jul;56(7):985-91.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17570262

Üye Yorumları

Yorum Yap

Not: HTML'e dönüştürülmez!